turk som röker

fy faaaan.. va inte roligt att komma hem..
luktar turk som röker cigarr hemma hos mig.. :(
öppnade balkongdörren å där stank det ännu mer.. fy faaaan..
trodde först det låg en alkis i min soffa som stank.. men som tur var låg ingen sån där.. haha

blev ingen yoga för mig.. avbeställde den, för jag visste inte hur länge vi skulle va borta...

drog ju ut på stan mä Kristin..
vi gick där i flera timmar..
käka sallad å grejer..
Jag hitta 2par skor.. ett par svarta stövlar (som kristin också har) så jävla fina..
å de har kostat 599 men jag fick dem för 349 idag.. för det va rea. .:D
sen hitta jag ett par vardagliga skor, lite mer skate-sko, men inte riktigt.. för 199kr..
sen köpte jag 2par strumpbyxor för halva priset på kappahl.. 114kr för båda.. (stickade då)

så gick vi runt å kika å greja..

sen fick jag åka mä kristin och sofia på dollarstore, öb å rusta å slutligen willys..
vi handla lite julpapper å grejer, men inge julklappar.. :/
hann slänga i lite mat i kassen på willys, men kände mig superstressad.. :p

men lär nog dit imorgon igen..
lär ha mer mat..
känns ju inte som om jag fick ihop nå nyttigt..
banan, mjölk,ägg,grötris..
det va inte mycket.. :/


jag idag..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0