tror ni det?

haha..
tror ni jag förblev nykter igår?
vart iaf inte full.. men lite småberusad vart jag väl..
Men jag skyller allt på Greken..
när jag kom till rickard så skulle greken också mä.. å han ville ju ha en drick-kompis..
så jag va ju tvungen att ställa upp.. *hehe*

dimmigt som fan.. gick i 30km i timmen ibland.. det var heelt sjukt..
å skogsväg å mörkt å dåliga märken på vägen så man såg..
men ja, vi såg inte ens 2m fram på vägen..

vi kom fram..
Little andrew och hans gäng var helt crazy.. speedade som fan... var roligt att se..
de småskrek lite i refrängerna också.. men det var drag!! haha.. :D
det kan inte ha vart så mycket äldre än jenny.. :)
sen va ju fancy dan å hans gäng jävligt bra också.. :)
men bruden som spela bas kunde ju ha bjudit till lite mer..
hon stod å gäspa också typ!!

Å vilket gäng vi var..
Rickard, Greken (andreas), jenny, jag, patrik&josefin.. :D
fy fan vad roligt!!!
träffade Therese å Sandy också.. :D har inte sett dem på länge.. sen vintjärn kanske?!

Micke hade besök av Carro.. de kolla på film å va på max..
Roligt för micke att göra något mä nån annan än mig ibland också kanske. :p
så det var ju bra.. :D

idag sov vi kanske till kvart  i 13..
gör kyckling i ugnen nu..
ska börja mä chokladtårtan sen också..
den kommer nog bli jävligt bra tror jag.. :D

Jenny följde ju mä in till gävle girå.. tur det.. va inte så roligt att åka mellan Åmot å enviken!


är lite ugly idag..
men man får ju va det vissa dagar har jag hört.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0