snöööööö

oj vad det snöar.. måste ju va nån deciemter nu.. en kanske? :p

verkar mysigt mä en promenad.. :D

jag låg länge i sängen idag.. ända till 10..

micke sov över..
jag frågade om han hade ställt klockan.. men hur som helst ringde den inte..
jag tänkte sätta på min utifall att, men jag gjorde det aldrig..
så han kom väl 2tim för sent eller något..
nu kanske det inte spelar sån stor roll eftersom han går bredvid.. men ändå...
stackarn..

jag skulle egentligen spinna nu kl 11.30..
men jag avbokade det..
känns som om micke har smittat mig.. (eller så är det en bra bortförklaring) *hehe*
snorig å så..
kunna ju ha gått å provat å hoppat av om det inte känts bra.. men hur pinsamt är inte det?

vi ska tvätta kl 16..
roligt värre..
lika bra att städa samtidigt då!!!

nää, nu ska jag mejla arbetsförmedlingen..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0