lata lata Linda.. :p

jag har inte tränat något å inte kommer jag att göra det idag heller..
LatLinda har visst vunnit en rond igen!!

va ju på g imorse.. micke skulle ju va mä.. men han ville inte å då kom jag aldrig iväg heller..
jobbigt att jag måste va beroende av andra för att lyckas.. :/

gjorde iaf jävligt god mat.. :)

Quesadillas mä kyckling
1 kyckling filé-bit..
en tomat
en bit paprika
1 halv rödlök
lite vitkål
en vitlöksklyfta
2msk creme frachie
2msk tomatpure
2 tortillabröd
lite ost

stek kycklingen mä kryddor, (grillkrydda, sallt å peppar)
ha i hackad rödlök, vitkål, paprika, tomat å vitlök efter ett tag..
sen när det är mjukt å fint kan du ha i creme frachien å tomatpuren..
sen kryddade jag med lite kanel, paprikakrydda, chili å cayennepeppar..
sen hade man i röran på halvan av ett tortillabröd å lite ost på å stekte i stekpannan..
hur gott som helst vart det.. :)

mmm.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0