jul!!

rostade kastanjer

Kastanjer

skär ett kors i kastanjerna.. rosta dem i ugnen i 20 min, 220 grader.,.

om man vill kan man ha i salt och smör i dem..

lite annorlunda smak..
(skär man inte i dem så kan de explodera i ugnen!)

*******'''
jag å maja hade en mysig kväll igår..
kika på 2 filmer varav en va min favoritfilm.. "La Bamba"
vi käka tacos å en massa andra NYTTIGA saker.. :)

************

jag har gjort jul idag.. det blev så fint såååååå.. :D

jag å maja gick en promenad imorse.. vid 9.. snöa gjorde det också.. :D
mysigt värre..
sen gick vi å träna vid 14..
benträning.. det tyckte hon minsann va roligare än överkropp.. :p

********
micke är hemma han å..
de hade inte fått hem medaljerna än... det var ju en liten flopp!! :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0