fredaaaaaaa

ja, idag är det fredag.. vilket egentligen inte har nån betydelse för mig.. om man tänker jobbmässigt..

*kikade på arbetsförmedlingen om det var något intressant företag på jobbchansen idag.. men de ville ha cnc-operatörer å grejer... så nej, att det är fredag har ingen betydelse*


linda ska träna idag.. :D


min fina blomma jag fick igår.. :D

:)

muffinsbakelse
för 1 bakelse:
2 muffins (jag hade vanilj/vanliga muffins)
1-2msk sylt (jag hade jordgubbssylt)
3msk grädde
1msk blåbär
1msk hallon
1msk socker..

baka muffins.. låt dem svalna..
ställ en muffin på en tallrik, (ta bort pappret så klart) kladda lite jordgubbssylt på, lägg på den andra muffinsen upp å ner..
kladda gädde runt å på..
sen kokade jag blåbär och hallon å socker till en liten sås å kladda lite på sidorna om den..
väldigt söta å goda.. :)

nää, nu ska jag gå å träna s¨kristin å jag kan gå på stan sen..
å sen ville ju jenny å micke också gå på stan.. :p
haha..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0