farsdagsmiddag!

oj vad jag har slitit..
*gjort kantarellsås,
*koka potatis å gjort mos, sen gjort i ordning det mä såsen..
*fixat dekorationen på tårtan mä vit choklad..
*stoppat in steken i ugnen
*sallad
*skurit melon till förrätten
å en massa frukost..
tror inte det var nå mer faktiskt..
men hållt på i 2timmar iaf.. :p

å så diskat jag allt! så nu är det nästan klart.. :D

*******************

Linda, dagen före hennes 21:a födelsedag.. :O
Hon börjar bli gammal nu.. snart räcker det.. :p


mina föräldrar kommer väl snart.. ska väl gå ut på stan en sväng mä dem..
så micke får lugn å ro å kan sova.. har slammrat lite väl mycket.. men gav han öronproppar..
han har då inte kommit å klagat iaf..

Jag har fått min första present..
Det var av min kära svärmor.. :D
(ja, jag  öppna) :O fy på mig! :p

 vi kanske hinner träna ikväll.. micke börjar ju inte förrän nånting mä 22.. :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0