farsdagmiddag

parmaskinka + melon + sallad
2,5skivor parma skinka per person
3melonbitar per pers
några svarta oliver
lite ruccola-sallad
lite tomat
lite gurka
och smula lite fetaost över..

en finfin förrätt..
nu kom jag på att jag skulle droppa lite balsamvinäger runt om men det glömde jag visst.. :p

*************'
varmrätt:
potatsimos mä kantarellsås å älgstek å grönsaker..

det blev väldigt populärt.. :p





min megatårta..
5 pers käkade inte ens halva tårtan.. haha.. inte ens en femtedel..
lite torr, men den va helt okej mä lite glass till.. :p

å efter den här middagen så gick jag faktiskt och träna rygg å biceps å handlederna...
micke banga.. :p
å det var megamycke folk där..
men jag kom iväg iaf.. :D

jag, mamma å min pappa gick en sväng på stan.. mest i skoaffärerna å kikade efter svarta stövlar till ullis..
men vi hittade inga..

aja, nu blir det tv..
aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0