dude!

DUDE: panflöjt är väldigt avslappnaden!! you should try it sometimes.. :p


färdigsminkad..
men vad ska man ha för kläder idag? å hur ska man ha håret????

massa snö här nu.. :D fan vad roligt.. Kanske borde gå ut å kä'nna på den då?
inte ligga å lata sig i sängen?
nää, vart ingen promenad imorse..

men jag har städat.. :D
dammsugit.. städat köket, spisen å kakel å sånt där..
å toan...
tog ju sin lilla tid.. :)

jag å Kristin ska leka vi.. :D

på stan så klart.. :p
ska nog säga att vi inte ska in i nå klädbutiker..
har fått värsta shoppingsuget.. kanske för att jag inte får köpa något..
jag lever ju jetset-liv om man ser till mian tillgångar..
men pengarna försvinner ju å det kommer inte nå nya..

nää, lär åka till åmot i bo där i nån vecka.. då gör jag inte av mä något.. haha.. :D
noga uträknat.. + att jag kan baka å greja inför julen då.. :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0