ååhh..

nu blev jag lite nere!!!
jag kommer nog aldrig få ett jobb.. det slutar nog så..
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!
jag känner mig stressad inombords..
inte som ni som stressar runt i vardagens alla sysslor.. jag känner mig stressad p åett helt annat sätt..
fuck it!

jag kan göra vad fan jag vill..
precis vad jag vill..
men vad vill jag??????!!!!!!

öppna ett spa? en rockabillyaffär?
ta ett 9-5-jobb i ett lager nånstans?
öppna ett café?
bli dietist? personlig tränare?
idrottslärare?
florist kanske?
dagisfröken?

jag blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen!!!!

vad ska jag hitta på????!!!!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

mmm så lämna du två stycken jobb.. hur känns det???

2008-11-06 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0