torsdag

jaha, då är man beredd på å cykla till statoil snart då.. å vi hade benträning igår.. det blir härligt.. :p

nää, men det gick så jävla bra på träningen igår.. hade hur mycket kraft som helst.. tog 2 viktrekord också.. 105 i benpressen och 95 i den här när man tränar insidan av låren och pressar ihop dem.. väldigt bra jobbat av mig.. :D

käka rätt dåligt igår, blir så hungrig när jag jobbar 16-20... men jag var duktig å käka inget onyttigt iaf.. :D

tog ett bad efter träningen... mmm.. å sen fick jag massage.. :)

hmmm.. igår drömde jag att min favvokusin sofia hade dött.. å sen när jag drömde igen så va det en äcklig gubbe som stod å kolla på mig..

i natt så drömde jag att micke gjorde slut.. :(

varför drömmer jag inte bra saker? :|

ja, lär väl greja lite innan..
puss hej

Kommentarer
Postat av: sofia

nu hoppas jag verkligen inte du har sanndrömmar:P

2008-05-29 @ 18:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0