jaha, vad ska jag köpa till han då?

mhm.. då är man ledig idag då..
fick nog bara jobba igår för att jag fråga så snällt.. haha.. :p
men Lisa vart rätt förvånad när jag dök upp där vid 8.. hon var då inte beredd på det..
jag tog bussen dit igår.. pallade inte att cykla.. är ju så att vill man bli frisk så ska man inte anstränga sig så mycket..
å det är jävligt jobbigt att cykla dit.. man blir svettig.. :p

gick till hm å kolla om de hade min drömklänning, hittade bara en i svart i storlek 34, jag behöver nog 44.. mina bröst fick ju inte plats i storlek 40.. :(
fan, vad ledsen jag blir om jag inte får tag i den.. så jävla fin ju.. värsta 60-talaren..
lär gå å kolla idag när jag drar ner till knalleland.. :)

lär ju hitta nå fint åt mickis.. har iaf bokat biobiljetter till imorgon.. 21
undra om man lär hämta ut dem idag? jag vet faktiskt inte..
det lär man väl inte behöva?

här kommer lite bilder från åmotsresan.. :p


micke tvättar sin älskade nya bil.. :p

vi va å hälsa på mormor å så.. :)


här var jag i onsdags långt före spyorna kom.. haha.. :p

näää.. lär väl fixa mig å dra sen..

shit vad vi handlade mat igår.. typ 1000 kr handla jag för.. :O
men nu har vi massa kött i frysen å.. :p

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0