jag tar tillbaks det om anna..

anna ringde mig när jag gjorde mat..
de hade åkt till akuten mä sebastian igår.. å då förstår jag ju verkligen varför de inte ringde.. så ja är inte besviken på henne längre.. :D

ska jobba på både statoil å eat imorgon..
anna lär va hemma mä sin lill-sebb.. så det blir förmiddagen på E å eftermiddagen på S...

jag har vart jätteduktig idag.. :)
gick ju en lite promenad efter solningen.. ( fy faaaaaaaan vad röd jag är på översidan av ryggen ) haha..
sen gick jag faktiskt till friskis.. å det var ju rätt dag å göra det då.. var ju fotboll.. krylla av människor.. usch då.. :p
men jag överlevde..
jag har aldrig sett så många på en å samma gång.. näää så hemskt va det ju inte men nästan.. :p
hela vägen ända till stan mötte man folk som skulle på matchen..

jag å mickis träna.. jag har dålig kontakt mä mina bröstmuskler jag.. :/ jag tror jag tränar dem, men jag känner inte så bra.. jag känner inte av dem på nå sätt.. får väl se om jag har träningsvärk i dem imorgon??
det lär jag ju ha.. inte tränat på 2,5v ju... 3v sen jag träna bröst å triceps senast..

lär nog gå upp en halvtimme tidigare imorgon å köra ben.. hinner nog inte till gymmet...
så jag kan ju träna hemma istället då.. :p

kissnödig som faaan.. druckit som en kamel.. men det är ju bra..

bränner rätt bra där på ryggen alltså.. haha.. :p

undra vem jag ska jobba mä på eat imorgon då.. freja eller mari? jag tror på mari..

aja.. puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0