hello my bitchies.. :p

ja, då var man vaken igen då..
kycklingen igår vart hur god som helst..
Bion "what happens in vegas" var väldigt bra tyckte jag... Cameron Diaz är så himla het i den filmen alltså.. ;-)

det var rätt skönt att sitta där själv faktiskt... :)

sen mötte jag upp alex å vi gick hemåt mig.. men då åkte soffe förbi så vi gick till mcdonalds å heja på henne..
sen gick vi hem till mig.. 20700 steg gick jag igår.. :D himel så duktig jag är..
vi kolla på tv.. hockey blandat mä amerikanska hotrods... sen kolla vi på reno911.. helt sjukt program..


höll på å somna på slutet.. men sen när alex hade gått så var jag ändå tvungen att läsa lite ur grottbjörnens folk.. så halv3 somna jag.. vakna vid halv11... det är 8 timmar.. men ja, vakna ju av mig själv så det får väl duga då.. :)


nu ska jag diska å sen gå ut på en promenad..

å så lovar jag att gå till friskis ikväll.. :D


82,0 vägde jag när jag vakna.. :D

väger jag under 80 på den här vågen så är jag nog på rekord på mina föräldrars våg, skiljer nog 2-3kg på dem.. drygt.. :/  

idag ska jag nog göra nånting som inkluderar kyckling och tortillabröd iaf.. :D

aaa.. det var väl allt för nu..

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0