:)

jag kan ju börja mä helgen, för jag har ju inte hunnit å orkar skriva så värst mycket om den.. :p

i fredags hände väl inte så mycket efter jobbet.. vi kolla nog på en film tror jag...

i lördags förberedde vi mat å städa som faaan..
sen kom mia, niclas å zäbbä... sen kom mickes brorsa å morsa.. vi fick en blomma å presenter...
maten va god..
testa en ny förrätt.. den va jävligt schysst faktiskt..

tortillabröd mä fyllning av  stekt bacon å purjolök + att det vart så lite så vi hade i lite champinjoner å.. å ost..
sen skulle man vika ihop den å steka på den..
å doppa den i salsa.. mmm.. väldigt gott va det.. :)

sen kolla jag på hockeyn.. när sverige förlora mot ryssland..

i söndags hade vi lite tråkigt då..
vi gick å plinga på annas dörr å sen när vi skulle gå en promenad såg de oss när de åkte bil.. hon sa att de skulle höra av sig sen.. gjorde de det? NEJ...
det värsta jag vet är folk som säger att de ska höra av sig och så gör de inte det sen.. jag blir så besviken..

men vi gick en promenad, åkte en sväng mä bilen,  sen somna vi ju på soffan, på kvällen skulle jag ju kolla på hockey..
jag somna i första perioden å vakna i första pausen.. men jag kasta in handduken å gick å la mig.. :p

idag låg jag på soffan å läste.. sen var jag stressad å kände mig tvingad att gå ut..
så jag tog min bok, en banan, en apelsin, vatten blandat mä apelsinjucie eftersom de tydligen hade stängt av vattnet i kranen ett tag.. å jag va ju tvungen att ha något mä att dricka..
men jag hade då tålamod att ligga där i utkanten av fotbollsplanen i typ 2 tim iaf..
sen gick jag den längsta vägen hem.. vilket jag tyckte va duktigt av mig eftersom mina ben helst inte ville gå åt det hållet..

fan vad jag är lat.. eller jag får ingen motivation bland de här jävla betongklumparna.. *suck'

ikväll blir det första träningen på läääääääänge..
jag SKA gå till friskis så får micke ta bilen dit..

aja.. lär fixa lax nu jag...
puss hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0