det är bättre nu..

fan vad hes jag är, kan snart inte prata.. :| är så jävla torr i halsen å..

Sofia hade fått sy 15 stygn.. mitt på panna.. :(

micke å jenny har dragit till järbo å raggat.. haha..
å köpt glass..
jag ska nog göra en paj.. :O är så jävla sugen..

jag vägde 80,3 på mina föräldras våg.. det betyder att det skiljer typ 3kg ungefär på dem..
å det betyder att jag bara är 2-3kg ifrån rekordvikten.. eftersom det är den vågen jag vägt mig på när det stora viktraset var igång..

Grattis Mia på din födelsedag som var igår.. :)

imorgon ska vi till Gävle å kolla läget.. Micke ska ju kolla på en bil...
Honda civic type r - 04.. :p kanske har skrivit det förr, men nu vet ni.. :p
vi ska kanske till sofia en sväng mä å hälsa på om vi får? ;-)
för du vill väl inte ut å rassla mä alla dina skador å bandage.. så vi kommer till dig..

under våran vistelse här ska jag iaf hinna hälsa på min kära mormor.. :D
aaaa... så är det..

vad ska ni köpa för presenter till Micke då?
ullis ska va mä på det jag nu köper till han..
måste köpa något till min pappa mä.. kanske ett fiskedrag?

aja.. nu ska jag göra paj.. hoppas det finns hallon.. :D
puss hej

Kommentarer
Postat av: sofia

ni får jättegärna hälsa på. tihi

2008-05-01 @ 19:16:16
Postat av: Mia

Heej!! Tackar för gratulationen!! Låter kul ang den 10 maj!! kraaaam

2008-05-02 @ 18:54:24
URL: http://mipi33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0