chips, Linda?

idag va vi uppe tidigt... micke skulle kolla på bilen vid halv10..
han å jenny köpte den.. :p
jag å ullis satt hemma hos sofia å snacka.. :D å kolla på ett trillingprogram...

sen när de hade köpt bilen så kom de till oss.. sen drog vi ut på stan.. sofia ville inte följa mä av förklarliga skäl.. :p
jag handlade en/ett par
grå tjocktröja på stadium för 149kr..
jeans, utsvängda på vero moda för 500kr..
jeans, utsvängda på hm för 398kr..
2 sportlinnen på intersport för 150kr för båda..
gröna knickers från vero moda för 160kr..
va det nå mer tro? nää, jag tror inte det...

så det vart lite dyrt.. :p men jag fick rätt mycket ändårå..
men är hur ledsen som helst.. finns en hur jävla fin klänning som helst på hm.. men i gävle fanns storlek 40.. jag behöver nog 44 kanske.. för brösten blir för stor...

tog ut 2000 som jag la undan till finlandsresan.. så jag inte gör av mä dem sen..

nu ska vi käka varma mackor...
jag ska tydligen äta chips ikväll.. :O å polly.. la det i vagnen när vi handla..
å jag käka ju äppelpaj igår å mjukglass idag... when will i understand?

ja, bilen va fin.. nu är det värsta kvar.. fälgarna.. :p

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0