21

ja, nu har micke fått alla sina presenter å tårtor å film å en glass fick han också..
han klippte sig också.. 320kr.. :O han tog bara ett ställe i stan.. haha.. det va nog dyrast.. :p
näädå, men han vart fin iaf.. :D

ska jobba imorgon på eat tydligen.. hoppas för faaan inte anna låter mig va själv.. då kommer jag få panik alltså..
usch å fy..

filmen va bra faktiskt.. men det är så drygt när man vet att de kommer bli upptäckt, bara en fråga om när.. :p

sverige förlora också... de borde ha gjort det.. micke knäppte över till lost..

har lynnettes familj dött i orkanen? (dp snackar jag om nu)

aja.. puss hej

Kommentarer
Postat av: sofia

jag dööör om dom dött... lika carlos e väl död

2008-05-07 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0