tränat

ja, vi tog ju oss en sväng om framför datorn.. han är väl inte så inlevelserik min karl.. han är lite stel.. men vi ska öva.. å sen i sommar så är det vi 2 som är kung på dansgolvet.. :D
sen kräksnöa det så då gick vi ut på en promenad.. det var svettigt kan jag säga...
efter det gjorde vi mat.. lamm å klyftisar å en slags tzatski som va lite annorlunda än vanligt.. :p gott..

mitt i maten, eller iaf i slutet av den ringer Hedi å frågar om jag kan jobba.. hon mådde dåligt.. så då stressa jag iväg dit.. micke skjutsa mig.. fick diska, sopa å skura golven.. det tråkigaste typ.. haha.. :p
1,75 fick jag nog ihop.. haha.. men skönt att jobba så kort tid iaf.. :D

sen hämta micke mig å vi träna.. tricep å bröst stod på programmet idag... vi rodde 700m först.. typ 3 min.. fy faaan vad äckligt det lukta på gymmet idag.. å fönstrena var igenimmade så jag vete fan vad det var för fel.. :/
körde väl 3tricepövningar å 3bröstövningar.. tog väl en timme typ..
är rätt slut i tricepsen nu alltså.. fy faaan.. sen drog vi i oss proteinshake, kreatin å nå piller.. micke sa att man skulle ta sex så då tog jag tre..

oj, nu har jag bloggat 3 ggr redan, å det bara idag.. haha.. helt sjukt.. :p

En annan sjuk sak är ju att jag, jenny å våran moster (sofias mamma) ska åka till Finland å kolla på stray cats.. helt jävla otroligt.. det känns inte som om att det är sant.. 27augusti smäller det iaf.. fy faaan vad kul det ska bli.. :D
längtar som faaaan.. kommer nog bli rätt dyrt mä båtresa å sånna där grejer.. :p men vad faaan.. :D

micke gör pasta å kebab nu, ska faktiskt käka lite jag mä.. :p MEN INTE MYCKET (LOVAR MIG SJÄLV!!!)

inte bra att äta sent på kvällen ju.. klockan är ju halv22...

lär förbereda mig på att jag får jobba imorgon.. hedi är ju sjuk å anna har nog för mycket för å göra för att hon ska stänga själv..
ja, vi får se..
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0