ont i huvudet

mm.. rätt hård träning men ändå inte.. gjorde vissa övningar 2ggr bara.. istället för 3..
stod på balansbrädan typ 5 min också.. är nog bra för knät.. eller vad tror du?

BRA, saker jag gjorde bra idag.

Bra Linda, att du var ute och gick.
Motion och frisk lugt igen då.

Bra Linda, att du träna som faaan, men ändå tog det lugnt när du kände att du behövde det.
Du lyssnade på din kropp lite iaf.. :p

Bra Linda, att du sminka och gjorde dig fin idag även om du bara skulle ut på en promenad.
Man måste få känna sig fin ibland...

TACK, saker jag är tacksam över.
Tack för att jag har det rätt bra ändå om man ser till helheten.
Man uppskattar inte det så mycket.
Tack för att jag inte har ont nånstans just nu.
Inte heller något som man tänker på i vanliga fall.

HJÄLP, saker jag behöver ha hjälp med.
Hjälp mig att äta nyttigt och i mindre portioner.
Jag måste inse att jag lär göra det så jag har mä det även för idag.
Hjälp mig att ta det lugnt imorgon och inte känna dåligt samvete för det.
Jag har nog något som är fel i kroppen, så en hel vilodag skulle väl inte skada dig va?


imorgon ska jag börja skriva ner allt jag äter å hur jag rör mig.. min polare Matte, som har vart personlig tränare ska kolla å se hur det ligger till.. måste "mäta" allt jag får i mig.. har ångest redan.. usch vad jobbigt å man kommer ju lätt äta mindre för man vet att nån får reda på vad man äter..
Men jag känner att jag måste göra något.. för det händer ju inget just nu mä min kropp.. den blir ju starkare, men inget mer ju.. :p

aja, ska väl gå å lägga mig mä min älskling nu... *thihi*
men det blir nog inge sex, det har vi redan haft idag.. :O
haha..
puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0