fy faaaan

fick åka å jobba tidigare så swedish devil hann inte komma hit som hon skulle.. :( men jag måste skaffa mig pengar..
fy faaan.. vilken jävla helg det kommer bli..
påsklov och lönehelg.. fy faaaan... kommer va helt dö på måndag..
ska jobba imorgon också tydligen.. seeeeeeegt.
men bra för pengarnas skull de små korvören man får..


BRA, saker jag gjorde bra idag.

Bra Linda, att du har gått över 22000 steg idag... :O
Du är duktig du!

Bra Linda, att du inte slösade några pengar idag
Det är bra att du sparar så mycket du kan...

Bra Linda, att du inte stressa å skulle baka nå jävla bröd mitt upp i allt.
Man behöver inte göra allt man ska den dagen man säger att man ska göra det..
Bra Linda, att du inte följde mä Micke å träna.
Du har gjort tillräckligt för idag.

TACK, saker jag är tacksam över.
Tack för att jag lever.
Känns inte som att jag orkar göra något mer än dä just nu

HJÄLP, saker jag behöver ha hjälp med.
Hjälp mig att orka klara av helgen.
Det kommer att bli ett helvete, men du klarar det, det vet du.. :)


fan, är helt slut i mina små fossingar.. lär be om massage sen.. :D
kommer somna lätt ikväll.. :p

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0