vad har Linda gjort?

jo, Linda har badat.. och läst Mamutjägarna.. :)
och det mer smärtsamma noppat ögonbrynen! det gjorde ont.. jag är så jävla håröm jag å så..

ska vi ha en lite omröstning?
vad ska jag göra mä mitt hår?
just nu ser det ut så här: det är blött också så utväxten kanske är lite mer utmärkande än den egentligen är i dagsljus.

1. Låta det vara som det är mä en ful utväxt, onödigt att gifta ner hårbotten mä massa kemikalier? (kanske bara jag som ser utväxten, men jag hatar den)
2. Nån slags brun (micke vill det)
3. Fortsätta och påbättra mitt porrblonda hår å njuta av det ett tag till.. det tog ju låång tid att komma dit du är idag och du har hela livet på dig å fixa en annan färg.
4. Eget förslag.

ni kan ju antingen lämna rösten i en kommentar eller msn.. :)
låt höra vad ni tycker.. jag har svårt att bestämma mig..

vad händer på midsommar då? vi måste ju ha en plan..
Jag hoppas Sofia&Maja är mä på det iaf.. :D
förra året va vi ju hos Andreas.. haha.. vad vi nu hade där att göra? :p
fatta om hela Åmotsligan kan fixa en fest..
Eller vad ska du göra Sandra? Fatta å festa mä Peter. Då skulle man inte ha tråkigt.. :D

blir en 2dagars till helgen då hör ni.. :O

angående magen så gör den inte ont mer.. är lite öm på insidan utan att gå in på nå detaljer.. men fortfarande blodigt..
köpte en massa tamponger idag på ÖB iaf.. :p
men det är ju skönt att slippa! om min kropp nu vill förstå det?

nää.. å sverige förlora.. jag röstade på oavgjort på en sida innan matchen.. det var ju nära.. :p

nää, nu väntar mamutjägarna på att få döda några bisonoxar så det är väl bäst jag går å läser om hur de lyckas.. :p

puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men jag ska ju bort då tyvärr :/

2008-06-15 @ 15:49:45
URL: http://xanndra.blogg.se/
Postat av: Mipi

Va porrblond under sommaren.. fräscht när man e brun.. sen kan du mörka ner de till hösten

Kramisar

2008-06-15 @ 19:34:21
URL: http://mipi33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0