panik :|

vaknade mä ett ryck inatt..
Livrädd.. låg å inbilla mig en massa.. börja skaka som faaaan.. micke försökte lugna mig.. det gick inge bra..
gick upp å tog en banan å lite spelsinjucie å sen lyssna ja på panflöjtsmusik..
efter en timme eller nåt vart det bra..

just nu är det rätt okej..
men jag ska till vårdcentralen kl 11.15...

så jag blir nog inte å jobba på eat idag...
vi får se om jag går till statoil eller om jag hamnar på akuten..
det är iofs nära, så jag kan ju gå emellan.. :p

aja, ringde anna å berätta läget..
hon skulle ner till stranden så jag ska nog dit en sväng å hälsa på innan vårdcentralen..

ska nog göra mig en smooothie först..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0