måndag

haha, jag trodde jag skulle jobba idag.. 16-00.. men det var visst på onsdag.. :p
så jag är ledig i 2 dagar nu.. men vi kan ju hoppas att min mage blir bra tills dess då..
fan, har börjat vakna av den på natten nu mä..

i helgen drog vi till gbg.. till mickes syrra å hennes karl.. vi grilla, drack deras tysklandssprit å spela kort å grejer.. :)
det var roligt.. hade fått en 5 av 5 om inte magen krångla.. vi var där hela dagen igår mä.. åkte hem vid 18-tiden ungefär..
spelade alfapet för första gången.. :p

i lördags före innan vi åkte till gbg klippte jag mig.. 160 spänn.. :D nice..
å sen cykla vi ner till borås zoo å spelade minigolf där utanför.. :)
var bara 6 poäng från micke.. å då fick jag 3 holeinone.. :)
 
fireball steven i fåglaviksparken

haha.. jag var jävlit nervös att jag skulle va mä på bild, men tack å lov filma de bara på bandet... haha

aaa.. :)

i helgen har jag vart jävligt onyttig.. chips å dipp i fredags + lite äppelpaj å vaniljsås, i lördags drack jag ju några cide å käka jordnötsringar, ostkrokar å massa kött.. :p i går käka vi pizza, mä pommesfrites på. .:O
+ att jag käka varma äpplen mä kanel å socker  å milda vaniljvisp på på kvällen..

men vikten hade inte rubbats så mycket kan jag säga.. så jag får väl va nöjd ändå.. :)

bara att nollställa å köra på som vanligt igen nu då..

aja.. puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0