idag åker vi.. :D

sov visst till 10 idag.. har tydligen börjat gå upp sent.. men varför gå upp när man inte måste? right?

ska väl packa det sista, käka å vattna blommor å sånt..

vad ska man käka då tro? finns ju inte så mycket..
kanske gå till netto å kolla.. eller korv mä bröd.. det skulle nog va gott ju..
vi ska iaf käka på "subway" senare idag.. har inte testat dem än, men kollar man på deras hemsida så blir man ju hungrig som faaaan.. :p

jenny tjatar om att jag ska köpa tuggummi åt henne.. drygo.. :p
jag kan ju kolla på netto å i den lilla kiosken..

regnar å är kallt här idag..
är faktiskt hunrgig nu ju.. måste kolla efter nåt att äta..
micke slutar kl 13 iaf..

ja, vad ska man ha för skor mä då? de vita som jag köpte igår lär ju inte va så fina om jag ska supa i dem.. haha
tar nog de svarta ballerina till röda klänningen..
tar väl mä de vita å ett par puma kanske?

vi städa å gjorde fint igår iaf.. :)

nää, nu ska jag nog steka 2 ägg eller nåt.. finns inte så mycket att välja på just nu heller.. :p

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0