hej

jag fick kissa i en burk, ta blodprov å kolla tempen.. men inget verkade onormalt..
doktorn sa att jag skulle höra av mig o mdet skulle bli värre..
120 spänn i onödan.. men jag fick ju iaf veta att allt det andra såg bra ut..
doktorn sa att det kunna va tarmarna som arbeta..

va roligt mä anna, sebbe å christer på stranden..  :)
va där en timme typ..
sen gick jag till vårdcentralen, eller jag cykla..
de hade nog lite folk idag, för jag fick inte vänta å det gick på typ 5 min ungefär..

drog till eat å jobba i 3 å 25..kaos är väl rätta ordet..
så stökigt å oreda hela tiden känns det som..

vid halv15 började magen göra ont igen.. :(
höll på å dö när jag cykla till statoil..
å haris tyckte inte om när jag såg lidande ut..
vi hade lite vattenkrig.. :p
tog en treo å då blev det bra..

micke kom å mötte mig på cykel.. :D

sen la jag mig i ett bad..
hämta upp tvätten som micke hade tvättat.. :D
jävlar var mycket..
å då va inte handdukarna mä, å jag ville byta i sängarna.. men vi får ta det nästa vecka..

nää, ska nog gå å lägga mig nu..
hoppas jag får sova ostört i natt..

fick sovmorgon av Clas till imorgon.. ska börja kl 10.
vet inte hur jag ska ta mig dit än.. gå, cykla eller åka buss?
jag borde ju egentligen gå.. så vi får se..
det skulle va smidigast..

Jag hoppas jag att lär mig att lugna mig i stressiga situvationer..
skötte mig rätt bra idag när det var världens kö å jag va alldeles ensam för haris käka..
duktig Linda.. :D

nää, nu sova..
puss hej

Kommentarer
Postat av: Mia

Usch, de låter inge vidare de där mä din mage!!

Hoppas du blir bättre snart då! Kram Mia

2008-06-05 @ 22:40:45
URL: http://mipi33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0