doing som chicken!

micke ska ju till trollhättan i helgen.. å alltid när jag blir ensam så blir jag sugen på kycklingklubbor.. haha.. vet inte hur det kommer sig.. men hur som helst så har jag vart till netto å köpt 4 kg.. :)
så nu har jag 5 stycken kyckling-klubbor i ugnen.. hoppas att de blir klar tills jag ska gå.. knäpper väl av ugnen å låter dem stå kvar...

jag hade ju helt fel i onsdags.. filmen började ju kl 21.. så vi va hemma vid halv24..
men jag va helt säker på att det var kl 18.. å därför borde några klockor ha ringt om att jag inte skulle va så säker på att jag va ledig igår. :p

men idag är jag ledig iaf.. ska gå ner till gymet snart å möta micke där..
sen ska jag gå på bio kl 18! :p Jiddra inte mä Zohan
micke ville inte se den, men det vill jag.. :p


Sex and the city va bra.. hände rätt oväntade grejer.. å rolig var den mä.. :D micke gav den 8 av 10.. (är han lite smygbög ändå?) *thihi*



nää, men ska bli kul å gå på bio ikväll.. :)

igår va vi inte å träna ens.. vi hade träningsvärk every where..
mina ben känns fortfarande idag.. till och med värre.. :p

ja, men ska väl gå å göra mig i ordning.. måste väl käka nåt så jag orkar träna sen å.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0