blod

hmm.. nu förstår jag ingenting..
blod.. IDAG?? det är väl nåt fel  de kvinnliga regionerna då?
men hoppas det går över efter att blodet är klart då..
mhm.. det var det värsta..
jag är förvånad..

idag ligger jag å läser body..
http://www.body.se/
hardcoreworkout.. :)

fick topphälsa idag mä.. men body har jag inte hunnit läsa även om jag fick den för typ 2 veckor sen.. har ju läst grottbjörnens folk å hästarnas dal.. nu har jag börjat på Mamutjägarna som är tredje delen..

börjar bli hungrig å.. tog en fruktdrink på 2 bananer, svartvinbär å jordgubb å apelsinjucie.. glömde ha i nå protein.. men men..

träningen igår var ingen höjdare.. hade inte käkat så bra.. hade inte så mycket ork.. men vart då slut i musklerna.. men orkade inte så mycket i bröst.. :/
ikväll blir det ben..

hmmm.. det blåser en jävla massa..
man kanske ska pumpa bicepsen lite? träna ju inte dem i fredags ju.. :( å de behöver växa lite.. :D

gjorde en jävligt god lasange igår.. :D mmm..

ska nog ta upp kyckling å göra iordning till imorgon tror jag..

aja.. va väl allt jag hade idag..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0