uppe tidigt!

jag klev upp tidigt idag.. :)
vakna redan halv8..

ser ut att bli väldans varmt idag mä..
å nu kommer jag inte att vara omkring statoils härliga AC förrän vid 16.. :p

ska man dra å gymma då?

har iaf en jävligt träningsvärk idag.. gjorde situps mä 5kg*8, 10kg*8 och sen avsluta jag mä 15kg*8...
å ja, det känns jävligt bra idag.. :)

Micke kommer hem idag iaf..
vi ska på bi ikväll vid 21.15.. :)


Hancock..

nån som sett den? va den bra?

jag har bara fått en gissning i tävlingen än så länge.. *thihi* :p

Blom har inte svarat på mitt sms heller.. :/ fråga henne om vi skulle träffas idag..
men det verkar inte bli nåt av det då..

ååhh.. vad ska jag göra?
kommer ju dö om jag ska cykla ner till gymet å sen hem å sen till statoil..

vi får se.. :p

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi ska se mama mia idag på bio haha fick mä han på det hehe sen en annan i morron...

lycka till i ac på statoil =)

2008-07-31 @ 15:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0