matdags snart!

 lax mä tagiatelli å sparris
lax
tagiatelli (jag använde spenat å fullkorns)
creme fraiche å lite mjölk
frysta grönsaker
grön sparris
citronpeppar
salt
paprikakrydda
olivolja

jag stekte laxen å krydda mä citronpeppar å salt. när den var genomstekt hällde jag i creme fracihe å paprikapulver.. när det hade kokat ihop sig så hade jag i lite grönsaker (morötter, broccoli å blomkålsmix) koka tagatellin som vanligt..
stek sparrisen i lite olivolja å salta.. sen hällde jag på lite majs över.. :)

fatta vad micke har det bra.. vilken lyx å få sån god mat utan att beställa det.. :p
nyttigt å gott... själv strunta jag i tagiatellin.. :p

nää, nu ska jag göra mig i ordning.. ska cykla till statoil snart ju..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0