i´m going down?

pizza idag LINDA!!!!
vad i helvete.. den va god..

men imorgon är det du som fixar till kontraktet å skärper dig..
NU MÅSTE JAG BLI HÅRD MOT MIG SJÄLV!
Jag verkar tro att det här bara är en lek..

Så nu jävlar blir det hårt..
Linda, snälla, du vet hur du ska göra.. GÖR DET DÅ!!!!!!!!

vi åker hem imorgon... :(
men det är ju inte vårat hem så länge till..

Händer nästa helg då?
Jag vill göra något roligt.. Nåt förslag?

Micke är ju ledig å jag är ledig fre-lör-sön..
Kom gärna mä idéer...

Fan vad kul det komemr att bli att flytta..
Maja, Sofia, Kristin å Anders i samma hus.. :)
vi ska nog till och med bo vägg i vägg mä kristin.. :O

Grillfesten igår va jävligt rolig.. tyvärr var det bara jag som gick till parken..

Dansa så jag blev svettig..

Micke blev ihjäl-biten av myggen.. :/

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0