hej



här har ni våran lägenhet.. kommer kanske inte synas så bra på kolla bilden på bloggen.. men ni har chansen iaf.. :p

det är klart.. :D vi får den den 1 okt 2008!
GÄVLE here we come..
Maja å Soffan, here we come.. ;-)

jag å micke har sökt ett varsitt jobb idag..
han sökte till sandvik å jag till sängjätten som ska öppna i gävle/valbo

jag å therese har haft så roligt idag.. jag älskar verkligen henne.. hon är så jävla rolig..
hon jävlades mä chefen idag..
varje dag står hon å käkar frukost å läser tidningen när han kommer..
idag stod hon å bläddra i en porrtidning när han kom bara för å se hur han skulle reagera..
 
han spärrade upp ögonen å nästan hoppade bakåt.. vi höll på å dö av skratt.. hahaha

sen har hon en polare som hon ska jävlas mä..

hon ska skicka ett vykort mä en dunderhonungsburk på.. vi skrev såhär
Hej min lilla Bamsebjörn! vi ses snart..
jag fick skriva så han inte skulle känna igen handstilen hennes..
hahaha.. så jävla sjuk hon är.. :p
han kommer ju å undra som faaaan vem det är.. hahahaahahahaha

hon går på semester kl 11 imorgon.. så jag lär passa på att njuta utav henne imorgon.. ;-)
hon ska måla 2 tavlor till mig.. :D som vi kan ha i vårat tvrum sen.. :)

aaaa... jag å micke har tränat ben idag..

imorgon efter mitt jobb drar vi till Trollhättan.. :)
blir där till söndag..
fest i dagarna 3 låter det på micke.. fy faaaaan.. haha..
har iaaf packat mä en massa.. :p

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

skysst lägenhet :)

2008-07-18 @ 10:42:31
URL: http://xanndra.blogg.se/
Postat av: sofia

wiiiee! fan va skoj att ni flyttar till gävle:D

2008-07-18 @ 13:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0