gymet

ja, satt å gruva mig för min promenad.. hade verkligen ingen lust..
men så kom jag på att jag kunna gå till gymet.. då vart det genast lite roligare.. + att jag tog mä cykeln så jag gick inte hela vägen.. fick ihop 6000 steg.. så man kan säga att jag gick halva.. :p

ska dra mä mig micke på en sväng ikväll.. :)

ja, å när jag kom hem så dammsög jag.. :D
så energi fick jag så det räckte å blev över.. :p

träna rygg å biceps.. :)

undra om micke märker att jag har dammsugit sen.. :p
vi kan ju testa han..
men fan om han tror att han kan gå in mä skorna.. då dör jag ju.. haha

min mens är inte som den brukar.. tänk om jag blir steril eller nåt? fan vad jag skulle ta livet av mig om inte jag skulle kunna få en bäbis.. :´(
för jag hade ju så jävla ont förra gången.. å nu är det inte som det brukar..
fast lär väl vänta nån dag.. nästan inge blod alls ju.. :( å det brukar va massa vid det här laget..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0