goooooooood morgon.. :p

Therese hade bakat bullar till oss igår..
så gullig hon är.. :)
Nä, men hon bodde i en liten glänta i skogen.. fint.. :)

vi hyrde national treasures 2 igår.. orka faktiskt kolla på hela filmen utan att somna.. haha.. :p

gick å la mig halv21.. micke fick sova i soffan.. annars hade han väckt mig, å det gjorde han ändå.. :/
käka nå jävla fil å flingor hörde man!!!!

jag borde va pigg, men näää.. kanske tar ett tag å ta igen sig från trollhättan.. haha
fast jag va det när jag sminka mig..

idag är det städning som gäller.. ser ut som skit.. å så kan vi inte ha det om vi ska åka bort.. kul å komma hit igen då?

2008-07-26  Åmotsrocken Åmotsparken  Åmot
Band/Arr: Billy & The Kids/Wackos
Övrig info: http://www.hillbillysgavle.info.se/ Tipsat av: B/Hill
vi öppnar grinden kl 20oo,inträde 120:-,Rocken mellan 21oo-01oo,Försäljning av mat& dryck,Lotterivinst på inträdesbiljetten. Stort parkerings område innanför parken i naturskönt område med älv strax intill fest platsen,arrangörer HillBilly`s-Järbo cruisin Weels-Medskogssjöns Camping-Ghoosttown Cruisers

det är det här som gäller på lördag efter grillfesten.. :)
FATTAR NI? ROCKABILLY I ÅMOT!
det är ju så stort att man inte ens bryr sig om vilka som spelar.. haha.. :p

Therese ville att jag skulle mä å festa idag.. fan vad jag inte är sugen på det..
Får nog ta å skjuta upp det lite.. :p
idag ska det packas å grejas ju..
jag tänkte ju till och med packa lite flyttkartonger som vi kunna ta mä ju..

får fråga micke om han kan packa lite kanske.. :)

aja, lär väl göra mig i ordning.. packa maten å så.. :p
micke är så snäll som skjutsar lata Linda.. :p


Lat-Linda.. :p
ögonen går i kors nästan? :p

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0