trouble in paradise!

Blom: haha.. nej, inte läst din blogg sen jag flytta..
fick den från en hårfrisörskas blogg.. http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.4484883
men vilket sammanträffande i så fall.. :p



idag har det inte vart nån rolig idag..

jag tog det lugnt till en början ju..
sen skulle jag å Kristin på stan en sväng.. avbokade ju spinningen, tänkte slå av mickes larm, men så ångra jag mig.. kunde inte hålla mig från å läsa hans å carros sms:ande.. NYFIKEN SOM JAG ÄR!!!

å jag gjorde verkligen rätt..
det stod:
- jag saknar dig, saknar du mig?
- ja, jag saknar dig
-vi myste ju när vi kolla på film.

mitt hjärta blev helt iskallt..
jag kunde inte ens äta innan jag skulle gå..
så jag å kristin gick å snacka om det där på stan..
hon bjöd mig på en chokladpralin för att minska bitarna av mitt krossade hjärta.. Kändes lyxigt som fan.. en liten boll för 10kr.. jordgubb-champange- smak var det.. :D tack honey!

kom hem, å sa att jag visste nog allt va de höll på mä..
han börja böla å har gjort det en jävla massa..
jag är liksom hård för att skydda mig själv.. känns ju inte roligt att veta att han saknar en annan tjej än mig!

tanken på de två ha sex får mig att vilja spy!! fy faaan..

ja, fy fan ni!
ja, jag har lite svårt att smälta det här.. jag är chockad.. men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna..

nää, han säger att de inte har gjort något å att han älskar mig å bla bla bla....
men känns ju inte roligt..

han tänkte lämna telefonen hemma i protest.. så jävla kasst.. :/

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandra blom

stackarn, tycker synd om dig, äre slut mellan er nu lr? trodde inte nå sånt om micke.

2008-12-11 @ 12:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0