sicko

jag känner mig lite konstig idag.. vet inte om jag håller på å blir sjuk.. :/

lär ta det lite lugnt då.. :p

tårta hos farfar idag,.. :/
jag får ta mä mig en frukt.. :)
ska se till att jag ätit innan så jag inte frestas förmycket..

får helst bli en promenad idag å.. solen skiner ju!

håller på å tvättar å lagar kyckling.. :)
ska ju till farfar sen..
ikväll kommer olssons å bastar..
kanske lär hämta micke från sandviken om han inte får åka mä sofia.. vi får se.. :p
skulle ju va skönt att slippa.. haha..

har sminkat mig å gjort mig fin iaf.. :) (för farfar) ;)
passar ju inte å va ful på hans födelsedag!

ska det bli en vit jul? ja, just nu är det vitt iaf.. :D

aja, fixa lite mer mä maten så den är klar..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0