promis


en glad å svettig Linda (svettig igen!)

skivstång var fan i mig jobbigare än jag trodde..
fy faaan vad mä benböj å grejer man fick göra..
min rumpa å ben kommer va dö imorgon.. :p
jag fick hjälpa av en att ta vikter..
hon gav mig 5kg på stången.. kunde lätt ha haft mer på triceps å bröst å kanske lite mer åt biceps..
benböj å utfall är ju jobbigt ändå.. haha.. :p
känns inte som att magen fick sig så mycket heller..
men jag blev svettig som en gris! det var roligt!
men man känner sig så bortkommen när man inte testat på förut.. fick stå längst fram också.. haha..
men ja, då kan det ju inte bli värre.. :p

va nyss ute på en promenad.. :) skönt men kallt!!
Maja, jag å Micke.. gick förbi läkerol arena..


imorgon blir det ki-balans.. längtar som faaaaaan.. :D

nää, lär väl gå å duscha igen då.. :/

tacos å bowling ikväll.. roligt som faaaaan.. :D

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

Bra att stå långt fram om de e första gången så instruktören har bra koll ler

2008-12-14 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0