mår så jävla illa!

jag mår så jävla illa.. fy faaan..
kunna käka frukost iaf.. ägg, ett äpple å en blodapelsin..
sen får det blir proteindrinkar tills julbordet.. :p

ja, iaf.. jag drömde till och med att jag spydde å det kom upp i näsan.. så jävla äckligt.. jag hatar när det blir så!
va det bara för att jag packa spriten sent igårkväll?


my ass.. :p

jag kunna ha andra paret jeans också idag.. :D så nu har jag bara 1 par kvar att få på mig.. haha.. :p
men de är tajta över låren de jag fick på mig idag..
men jag fick på mig dem! Victory!

ska ut å gå mä Daniel vid 11.. om han nu inte försover sig igen.. haha.. :p

vi ska åka vid halv15.. så det är ett tag dit ju.. men då får man va festfin nästan.. annars blir det stressigt..

måste kanske dricka lite vatten.. kanske illamåendet blir bättre då?

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0