måndag...

vad har jag gjort?
Tagit en promenad.. lite mindre än 30 min..
ska nog ta en likadan snart..
runt olas.. vet inte hur många ggr jag har gått den i mitt liv.. men jag bara älskar den..
alldeles lagom..
rekordet är nog 3ggr på en dag tror jag.. haha..

jag gjorde jävligt god mat också..
köttfärsröra mä glasnudlar i å massa grönsaker...

Mina favvokryddor just nu:
Curry & kanel - så jävla gott alltså..
jag har lessnat på svartpeppar å salt liksom.. haha.. :p
det blir lite nytt.. :) båda de kryddorna förbränner mer än vanliga också..

jag eldar lite.. så det blir varmt å mysigt..


längtar faktiskt till jympan.. ska bli roligt att köra lite annorlunda pass..


aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0