mååååndag


påklädd!!
idag är det -13 grader här.. härligt!!!
solen skiner å snön gnistrar sååååååååå fiiiiint..


juldagen: jag kom hem före micke å jenny..
läste mickes sms mä carro.. här är några utdrag!
- är jag pojkvänsmaterial för dig?
-är jag flickvänsmaterial för dig?
-känner dig inte så bra än att jag vet!
-får jag duscha mä dig!

FY FAAAAAAN!!! han har gjort det igen!
jag vet inte vad jag ska göra.. jag har snackat mä han å han har "sagt upp vänskapen mä carro".. om han nu har det?
jag konfronterade ju honom när han kom hem..
han satt å grät vid mina fötter å sa att han älskade mig å inte henne..
drog upp "döda pappan-kortet" också.. om att hans hjärta vart tomt efter det men att jag fyllt det..

ja ni.. en chans till.. sen är det kört för mr bengtsson..
trodde han fattade första gången.. men NEJ!!!
för varje sak han gör så försvinner ju mina känslor mer å mer..

vet inte om jag kan lita på han nå mer.. :/

äckligt som fan!!
dessutom är hon skabb, inihelvete mycket fulare än mig!!!

så Maja, bjuder du henne så kommer inte jag.. det är en sak som är säker!



aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: sandra blom

fan, tycker synd om dig, hur fan kan han hålla på så. med det skabbet också. hade jag varit du hade ja aldrig kunnat förlåta.



mvh/ blom

2008-12-29 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0