hungrig!!

snart ska jag å min mamma börja mä maten..
hon är ledig idag.. :)

pastasås mä lax å spenat... å pasta då såklart.. :p

gick runt olas å till konsum å handla när mamma å mormor va där..
sen åkte de hem till mormor å jag GICK dit.. :D
Bra Linda!!!
hon tvinga i mig en liten kaka.. hon hade ingen frukt..
men ja, det är lugnt.. :)

6600 steg..
"åkte skridskor" på vägen till mormor också.. på vägen. .svinhalt.. så jag sprang fast jag  lyfte inte fötterna, för då kunde jag inte halka..
jobbigt var det iaf..


min telefon funkar inte.. :(

å den skulle jag behöva nu..

micke är duktig å städar nu.. Tack honey.. :D


kanske blir hockey ikväll å i så fall stannar jag i gävle sen.. :p

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0