fitness bunny


fitness bunny inspirerar mig så himla mycket (förlåt att jag snodde bilden)
är hon inte het?
hennes blogg: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.4477001
hon vann iaf tävlingen i helgen

*******'''

jaha, stod å vänta på daniel i 5 min vid station innan jag förstod att han hade sovit över.. :p (12!)
så jag gick själv.. han vakna typ 40 min senare.. haha.. då hade jag gått en rejäl sväng..
vart 9900 steg, men är över 10 000 nu iaf.. :D
det var kallt å det snöa..
utan handsfree.. men det var skönt.. :D
Daniel kom å hämta mig så åkte vi hem till mig å fika..
lussebullar fick han å jag fick en banan å en halv apelsin..
han vart här i 3 tim kanske?

sen blev det mat..
micke gjorde pannkakor å jag käka kyckling å grönisar..

sen va han så tjurig å inge rolig att jag gick till sofia å kristin å mimmi.. :p
det var myyyyyycket roligare.. :D

sen kom jag hem å tog ett bad..

nu händer väl inget.. :p

ja, det var min dag-.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0