:/

tack Blom.. känns bra att höra.. :)

han har lovat att inte skriva sånna saker å jag har lovat att inte tro att de har gjort något..

han har inga kompisar här... iaf inga av det manliga könet.. :/
carro å han har blivit lite för bra vänner.. :/
men känns inte som om att jag kan tvinga han att sluta snacka mä henne..
men de kan ju för guds skull prata normalt kompis-snack!
inget jag saknar dig å inget om å mysa!

för han böla ju.. det är ju mig han vill ha.. märkte ju det när jag pressade han..
men han tycker inte han har gjort något fel.. :/

ja, det är svårt det där.. :/

nää, ni andra som jag litar på får väl dra i micke.. haha..
dra mä han överallt så han glömmer carro.. :p
kom igen! save me!! :p

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: sandra blom

aaa lite för bra vänner låter det som, men va äre för en kompis som gör så mot dig, men hoppas allt annat är bra i gävle. saknar inte borås?:P

2008-12-12 @ 00:25:09
Postat av: Anonym

Var de inte du som hade vunnit över Carro eftersom du var otrogen mot Micke innan ni gjorde slut. Fast de kanske står längre fram i bloggen ;)

2009-10-11 @ 17:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0