dance!

oo yeah.. snart ska jag på dans.. :D
12 bokade av 100.. har folk mycket att göra eller?
skönt om man slipper trängas iaf.. :D

körde axlar å mage på gymet idag..
jobbigt.. :D

gick en extra omväg till gymet å ska gå till dansen (men blir hämtad därifrån hoppas jag) så jävla drygt att gå ut när man har vart inne å svettats! :p

imorgon ska jag köra spinning vid halv12 iaf.. :D

ja, det är väl min dag det..
har gjort tomtegröt å micke gjorde jävligt god mat idag..
lax, ris å massa grönsaker.. :D mmm..

det är hans vecka.. han har ansvar för allt..
han får bestämma mat, säga till å plocka upp allt..
jag bara lämnar som han brukar göra.. :p
så jag har det ganska skönt kan man säga.. haha.. :p


våran fina avslutningströja i 9:an har jag på mig.. :p

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den är grym den tröjan! ;)

2008-12-17 @ 00:27:11
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0