aaaaaaaaaaa

bröst + triceps körde jag idag..

smart att börja mä bänkpress mä en 30kgs-stång?
ja, det gjorde jag iaf..
körde den ren 2 ggr å la på 5kg på sista..

sen friavikter på rygg.. 11kg som mest, men orka bara 4 då.. :p
men jag va tvungen att prova.. :)

sen körde jag en annan övning.. den n'r man drar snöret framför sig, fattar ni?
orkar inte mer än 6,25kg på den iaf..

sen körde jag triceps.. 15kg är jävligt tungt.. men då kör jag mä båda samtidigt å inte en sida i taget.. :p

sen va ju micke så inihelvete seg...
sitter ju å vilar i flera timmar mellan varje set..
jag var klar mä båda när han bara hade gjort halva brösten..
så jag fick gå på bandet..
ville helst inte köra nån kondition idag för jag har sån fruktansvärd träningsvärk fortfarande.. haha..

jag å kristin har vart på stan en sväng också.. :)

jag är hungrig som ett svin nu..
å sötsugen (jävla mens)
men jag får se vad jag ska äta.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0