vad har jag gjort?


Så här ser jag ut idag!

puss på dig mä! ;-) (drogad? - nää, jag lovar, jag är nykter! :| )

lite hängig på ögonen..

tack å lov hade jag inte halsfluss.. :D weeeehoooo..!!!!
halsontet har försvunnit till 95% å ersatts av snor..
mysigt.. :p
men ja, jag vet inte om det är nå bättre.. men men.. har inte ont mer nu..
det är väldigt roligt å stå i kassan när man är snorig.. :p

ser ni att jag har klippt mig? :D
more to come.. :p

har tagit upp lite bananlådor.. ska packa lite nu..
så vi inte får allt sen.. ååå.. mycket som ska göras..
*ändra adressen på alla tidningar
*ändra i folkbokföringen (vi kan få hockeybiljetter å andra roliga grejer om vi flyttar till gävle kanske? i välkomstbrev?) jag hoppas!
ja, det är väl det viktigaste.. :p

jag har ju funderat på å ta hjälp av flyttstäd, men jag vet inte om vi ska göra oss råd mä dä..
2000 kr å kanske över det.. vet inte om det är värt det??
men man kan ju få betala om man inte städar ordentligt också, men så pedantisk som jag är så kanske inte det är nån risk? - well, we can wait and seeeee.. :p

ja, jag känner mig nog piggare idag.. tack gud för det.. (fast jag vet inte ens om jag tror på han)
men nu vill jag bli frisk så jag kan TRÄNA!!!!

Dagens stray cats-låt

Stray cats - Gene & Eddie

fan, snart åker vi ju.. :O
1400 kr är jag skyldig min moster för resan..
då är det väl båt, biljett å hotell antar jag?
sen lär det ju gå åt till mat, sprit å parfymer å sånt..
Fan vad roligt det ska bli.. :D jag, Jenny å A-Lisa.. vilket team.. :)

undra om jennys första  riktiga fylla kommer då? hahaha.. :D
jag kommer inte stoppa den.. :p
vad ska man ha för kläder? nya klänninggen eller? fan, borde ha nå finare skor till den då ju.. :|

nää, ska väl kolla om jag kan packa lite nu..
:)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0