bilder


Z&M spelar                         söto                              tittar på geting
********************''

sen på lördagen kom Zebastians mor å far till stugan mä..
medans alla andra var å bada fick jag vispa grädde för hand!


med den där! :O              som vi skulle ha til lden här kakan som jag gjorde på fredagen.. när jag ändå var i bak-tagen å baka bröd, då var tdet en chokladtårta mä.. :p

recept:
http://www.tasteline.com/recept/Fin_chokladkaka_med_mork_chokladcreme_och_hallon


Linda                                LINDA!

sen på kvällen käkade vi ju räkor å kräftor.. mmmmm :D
det var gott.. konsistensen var annorlunda mot frysta som jag är van vid..
de smaka ju godare å.. :)
*******''*******'

söndag.. :P

vi vakna å käka frukost å så..
sen drog vi till Torslanda, typ nånstans vid GBG..
Där hade Mickes bror tävling mä sin minibil (radiostyrd)
Han skulle köra final å Micke skulle hjälpa!


vi käka morot på vägen!     

'
Micke laddar mä cola :p    här ser ni Magnus pärm där han skriver alla små grejer å bilarnas däck i bakgrunden


Marcus bil               Marcus är Mickes kompis :)   Magnus meckar              bröderna B


de har så mycket prylar, man kan inte förstå som man inte har sett det mä egna ögon.. :p

var lite tråkigt, de sköt upp det hela tiden.. 2-3 tim vart det försenat..


liten del av banan..         mange checkar banan.  Micke släpper ner brorsans bil.. :p


                                         
Marcus körde av så bilen gick sönder..               Jag käka vindruvor! (Mickes hand)

Mitt upp i loppet slutade varvräknaren att fungera så de fick avbryta å skjuta upp det typ 1timme till..
Men det gick inte att få nå rättvist så de avbröt det hela å hade placeringarna som de var..
Magnus blev 2:a :)

Var väl helt okej förutom uppskjutsningarna hela tiden.. jag stod ju där alldeles själv!

**********************''''
sen kom vi till Borås..
Då åkte vi till Peking å käka..


Vårrulle till förrätt!             Kyckling, oxfilé, fläskfilé och räkspett i jordnötssås till varmrätt

såååååååååååååååååååååååååå himla gott var det.. å man fick massa mat..


vi som käka var:

sen handla vi på ica city..

Jag var skabbig som fan.. jag hade inte duschat på hela helgen.. vi spara ju på vattnet som det inte fanns så ggott om..
så vi fixa en spakväll jag å Micke.. :D


jag mä ansiktsmask.. ;p
****************************************

så här såg jag ut på statoil idag:                                          så här såg jag ut när jag hade cyklat hem från statoil idag!
                                                               

***********************************************************************************'''

bara en bild från rockabillyn i Åmot


jag va svettig som faaaan.. jenny kallar mig skabb!
Jenny - Jag

aja, nu är jag klar.. :p

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0