tror ni jag har haft en lugn lördag?

jag vakna vid ungefär 7.15 av att mina föräldrar höll på å prata.. lika bra att gå upp då..
Har iaf lyckats vända på dygnet då.. haha.. :p här sover vi inte till 10 på dagarna längre.. ett tag iaf..

jag testade MBT-skor i torsdags när jag gick omkring i sandviken..
Jag är så jävla sugen på sånna :)

Team sportia,  2149kr eller vad de kosta.. :/

ska vi säga så här?
När jag har gått ner till under mitt nuvarande rekord på 77,8 alltså..
så det ska stå 79,8 på min våg eller 77,8 på mina föräldras våg.. då får jag unna mig dem.. :D
Nu måste jag börja kämpa!!!



de här skorna köpte jag i gävle.. 150kr..
kan ju sätta nåt stray cats-klistermärke på dem för å pimpa dem lite.. haha.. :p


så här såg jag ut när jag skulle jobba på konsum igår.. :p

proteindrinkarna var mä dit.. :)

var tvungen att fjäska lite för kunderna å bjuda på godis.. (gammalt godis&utan socker också.. :p)

*************'''''''''
idag har jag gjort en massa saker..
* jag har gjort 3 olika dipp-såser till räkorna å kräftorna
*grönsaker å dipp till ikväll
*minipajer mä purjolök å västerbottenost
*banan i smördeg mä glass och sirap
*skurit en masssssssssssa grönsaker till ikväll

ja, typ det har jag hunnit-... :O
tänkte plocka vinbär å sånt där ute men äsch.. jag tar det lite lugnt nu,.,
ska väl duscha å göra mig iordning.. :) fast kanske inte än riktigt..

Det blir 11 st på kräftpartyt.. min pappa har satt upp såna där kräftlyktor å sånt.. :)
värsta seriöst.. :p


så här fin kycklingsallad gjorde jag till Sofia i torsdags..
Jag tänkte vara hennes hemmafru som hon inte har.. :p
vi käka till vi spydde nästan.. jag gör ju inte lite när jag väl är igång.. å goda ciabatta hade jag köpt också.. :)
Det uppskattades..

vi sitter å kollar lite os nu.. emma green är jag inte så förtjust i kan jag säga.. hon verkar sur å gnällig bara.. :/

jag hade publikrekord i bloggen den 20/8 - 08
hela 19 stycken!
wow!

jaja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga mer.. :)
vi ses väl..
aja puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0