*suck*

idag har jag rejält ont i halsen..
känns jävligt härligt att behöva cykla till jobbet..
det kommer bli jobbigt.. :(
jag vill inte äta nåt heller..
dricker kall äppeljucie..
måste säga till therese att jag inte kan stänga åt henne.. :/
behöver ju pengar, men min hals kommer inte palla å stå å prata mä folk hela kvällarna..

fan fan fan.. :(
jag vill va frisk!!!!!!


frågan är ju om jag har halsfluss eller bara vanlig förkylningsont..
Stackars sara om det är halsfluss, för då är hon troligen smittad kanske?

aja, lär väl fixa iordning mig så jag inte ser ut som ett våp..
men så svettig som jag kommer bli av å cykla så spelar det väl ändå ingen roll.. :(

aja, puss hej :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0