*snörvel*

åååhhh.. jävlar.. man kanske borde göra sig iordning.. :)

jag är ju medlem på www.traningsprofilen.se och där har de en profil varje månad eller vad det är..
just nu är det www.metrobloggen.se/gymglam caroline eller vad hon heter.
åh jävlar vad länkar hon har till andras bloggar.. sådana som tränar.. så det är min sysselsättning nu..
läsa andras träningstips.. himla roligt faktiskt.. :)
visa dietar å grejar till en tävling.. andra ger bara inspiration. :)

brunett-Linda har vart väldigt duktig iaf.. :D hon har inte gjort ett snedsteg..
så himla duktig.. :) hon sattes på prov igår vid 20-22 medan hon väntade på sin jordgubbsdrink.. Men jag stod emot. :D
weeehoooo..!!!!

okej.. nu måste jag verkligen göra mig klar..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0